El BNG solicita la comparecencia de Ana Pastor por el 'caos de la AP-9'

La diputada del BNG en el Congreso, Rosana Pérez, solicitó la compareccencia de la Ministra de Fomento, Ana Pastor, para que acuda a la Cámara a dar explicaciones sobre el "caos imperante na AP-9" y para abordar en sede parlamentaria los “intolerábeis abusos da concesionaria AUDASA que permite que miles de usuarios fiquen atrapados en enormes atascos cada fin de semana do verán”...

Rosana Pérez

La diputada del BNG en el Congreso, Rosana Pérez, solicitó la compareccencia de la Ministra de Fomento, Ana Pastor, para que acuda a la Cámara a dar explicaciones sobre el "caos imperante na AP-9" y para abordar en sede parlamentaria los “intolerábeis abusos da concesionaria AUDASA que permite que miles de usuarios fiquen atrapados en enormes atascos cada fin de semana do verán”.

Rosana Pérez que ya tiene estado en otro tipo de iniciativas de este tipo, cree que “xa é hora de abordar este tema en profundidade, con seriedade e superando os meros avisos ou declaracións con pretendido tón de malestar do Ministerio ou da Xunta”.

Para la diputada del BNG la “situación require de medidas contundentes por parte de Fomento como a aplicación de sancións, porque non é admisíbel que miles de cidadáns galegos e galegas fiquen atrapados en enormes atascos todas as fins de semana do verán só porque unha concesionaria avariciosa quer facer o agosto a conta da xente”. Rosana Pérez afirma que “non hai xustificación na actitude da empresa que non só mantén o personal mínimo nas cabinas de cobro, senón que por riba se nega a levantar as barreiras en momentos de atasco”.