BNG de Arteixo, moción sobre presupuestos autonómicos a pleno

El BNG presentará en el pleno municipal del jueves 31 de octubre, una moción para su debate en relación a los presupuesto de la Xunta de Galicia para 2020

El BNG de Arteixo presentará en el pleno municipal del día jueves 31 de octubre, una moción para su debate en relación a los presupuesto de la Xunta de Galicia para 2020.

El Bloque Nacionalista Gallego reclama un incremento del Fondo de Cooperación Local y de las transferencias en Deportes e Infraestructuras, entre otras cuestiones. Solicita, además, partidas presupuestarias para el abastecimiento en Larín, la puesta en marcha del Bachillerato en el IES de Pastoriza y más servicios y personal en centros de salud de Arteixo, Meicende y Vilarrodís.

El grupo nacionalista de Arteixo, con Xurxo Couto al frente, afirma que: “Os orzamentos da Xunta de Galicia para 2020 evidencian un crecemento insuficiente no Fondo de Cooperación Local así como un decrecemento en transferencias derivadas de subvencións ou convenios nas transferencias en deportes, infraestruturas, dinamización económica do medio rural, industria, enerxía, comercio e turismo; manténdose estancadas desde hai varios anos en materias como a normalización lingüística”.

Así, el grupo municipal del BNG presentará en el pleno de la

corporación una moción con las siguientes medidas a adoptar: “En primeiro

lugar, reclamar da Xunta un incremento do Fondo de Cooperación Local e das

transferencias derivadas de convenios ou subvencións, nomeadamente das

transferencias en deportes, infraestruturas, dinamización económica do medio

rural, industria, enerxía, comercio, turismo e normalización lingüística”.

En segundo lugar, explican: “Solicitar unha partida orzamentaria lóxica para o abastecemento de Larín. Ata o ano pasado, o custo total da obra era de 1.000.000 de euros e, nestes orzamentos, reduciuse nun 50% sen explicar os motivos”.

Más contenido

Además, solicitarán “unha partida para a posta en marcha de

bacharelato no IES en Pastoriza, así como solución orzamentaria para a

saturación do Manuel Murguía e o de Sabón. Nos orzamentos non aparece

reflectida esta necesidade. O IES Manuel Murguía está saturado e no de Sabón xa

se tiveron que trasladar ciclos formativos para un edificio contiguo debido á

falta de espazo”.

Finalmente el BNG local añadirá en el debate otro tema de partidas presupuestarias “para a posta en marcha do servizo de tarde no centro de saúde de Meicende e Vilarrodrís así como a ampliación do mapa de servizos e do persoal que prestan os actuais nos centros de Arteixo e Vilarrodrís.