El CEIP Ponte dos Brozos ganó el premio "Nós tamén creamos"

El CEIP Ponte dos Brozos de Arteixo ganó el premio "Nos tamén creamos" en la categoría educación infantil con el cortometraje "Canta pingas na cidade"

El CEIP Ponte dos Brozos de Arteixo ganó el premio "Nos tamén creamos" en la categoría educación infantil con el cortometraje de animación en galego "Canta pingas na cidade".

En la octava edición celebrada ayer en el pazo de San Roque, estuvieron presentes el secretario general de Política Lingüística, Valentín García y la directora adjunta a la Dirección Xeral de CRTVG, Rosa Vilas.

Valentín García agradeció el trabajo de los docentes y del alumnado que se implicaron en la realización de los proyectos ganadores, así como también distinguió el de los restantes participantes. “O máis importante deste premio -dijo- non é o acto de hoxe, senón todos eses meses en que profesores e estudantes traballastes xuntos nas vosas curtas. Un proxecto ilusionante que vos permitiu expresar a vosa creatividade empregando a lingua galega e descubrir que en galego podedes gozar dos libros, da tele, do cine e de calquera soporte en que se poidan contar historias, e que podedes facelo como receptores, pero tamén como creadores”.

Premios a la creatividad

Los

premios se

convocan en el marco del programa de dinamización lingüística

por la

Consellería de Cultura e Turismo y

la

Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional en

colaboración con

la

Compañía Radio e

Televisión de Galicia.

En

la oportunidad, también fueron premiaos el CEE

Terra de Ferrol,

en la categoría

de 1º Y

2º de primaria con "Andrés

Cabeza Abaixo"

y el CEIP

Poeta Avelino Díaz, que se impuso

en la

categoría

de 3º

e 4º de educación primaria con

el corto "Maruxa".

Presentaron el acto los conocidos Bolechas que, finalizada la entrega de premios, realizaron una actividad de dinamización para los niños y niñas que asistieron. Recordamos que no es la primera vez que el CEIP Ponte dos Brozos de Arteixo participa en esta convocatoria y este año, sí logró posicionarse entre los premiados.