El conselleiro de Cultura intervino en la inauguración del CESPESP

El conselleiro de Cultura participó en el acto de apertura del Centro de Estudios Superiores de Emergencias, Seguridad y Protección (CESPESP)...

Xesús Vázquez Abad estuvo acompañado por el subdelegado del Gobierno en Ourense, Roberto Castro García, por el director del CESESP, Miguel Lorenzo Gawenda; y por la jefa de estudios, María Delgado.

El conselleiro de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria, Xesús Vázquez Abad, participó el 12 de enero en el acto de apertura del nuevo Centro de Estudios Superiores de Emergencias, Seguridad y Protección (CESPESP) de Ourense. En su intervención el consejero explicó que se trata de un centro con un modelo “semellante ao da Formación Profesional Dual, que pretende converterse nunha referencia no sector e proporcionar ao alumnado vantaxes competitivas para incorporarse ao esixente e competitivo mercado laboral”. Para el titular de Educación, este centro, orientado a la formación laboral en el ámbito de la seguridad privada, es una iniciativa que “vai redundar en beneficio da formación da cidadanía, non só a de Ourense, senón a do conxunto da comunidade”.

“En Galicia, e como resposta tanto á demanda social como ás necesidades do mercado laboral —añadió Vázquez Abad—, estamos á vangarda na adaptación de titulacións da Formación Profesional, afrontando un importante traballo normativo e organizativo para a mellora da formación profesional aos tempos actuais e á nosa realidade socioprodutiva.”