El BNG pide una relación de los cambios en las obras de la piscina

Silvia Seixas, concejala del BNG de Arteixo, presentó una solicitud reclamando una relación de todos los cambios en las obras de la piscina...

bng--logoEl 16 de enero el grupo municipal del BNG de Arteixo presentó una solicitud dirigida al gobierno municipal reclamando una relación detallada de todos los cambios que se vayan a producir en las obras de la piscina. Según refiere Silvia Seixas Naia, concejala del BNG en el municipio, en el informe de la Interventora, la Secretaria y la técnico de contratación “os cambios non se atopan debidamente xustificados non se acredita a existencia dos avances técnicos, non hai nin unha soa referencia as causas concretas. Da a sensación que sona máis a desculpa que á realidade”.

El gobierno municipal, a juicio del BNG, debe de facilitar todos los datos y abrir expediente de responsabilidad a las empresas contratadas si se demostrara que las incidencias del proyecto perjudican a terceros y a la administración local. El BNG exige al gobierno municipal “que conte a verdade porque aquí hai soci@s, usuari@s e traballadores perxudicados. Que dean a cara e que cadaquén asuma a súa responsabilidade”. Por lo tanto, el BNG solicita que si se detecta que “o proxecto xeotécnico ten erros importantes e tamén o proxecto técnico aprobado tendo en conta que a instalación vai estar pechada tres meses co grave dano que iso supón a nivel de usuari@s e tamén de traballador@s que se proceda segundo o estipulado na Lei de Contratos do sector público artigo 312 da sección 6ª .”