Los socialistas preguntan por el nuevo colegio de Arteixo en el Parlamento gallego

El PSdeG traslada al Parlamento la inquitud por la saturación de alumnos en los centros de educación del Concello de Arteixo
Demanda al Concello de Arteixo
photo_camera El Psoe de Arteixo reitera su petición de reunir a una comisión

Afirman ante el Parlamento que la situación de saturación de alumnos empeora con la pandemia provocada por la covid-19

Los diputados socialistas presentaron un escrito en el Parlamento gallego para conocer si existen avances concretos sobre un nuevo colegio, anunciado por la Consellería de Educación y el Concello de Arteixo en el 2017. Ambas entidades hicieron público que el nuevo centro contaría con 450 plazas y que sería el gobierno local el encargado de entregar en el 2019 los terrenos para su construcción. “Desde entón, non tivemos máis información a pesar de que o grupo municipal do PSdeG a solicitase en varias ocasións ao goberno de Arteixo”, afirman.

"O municipio é un dos concellos galegos con máis crecemento demográfico e conta cun dos colexios máis saturados e con máis alumnos de toda Galicia. O CEIP Ponte dos Brozos, con un número de estudantes por aula insoportables, ata o punto de ter acondicionado aulas en espazos que deberían de ter outra utilidade", aseguran desde el Psoe arteixán.

"Desde o 2016 o PSdeG leva solicitándolle ao Concello de Arteixo e á Xunta de Galicia a construción de novas infraestruturas educativas. O colapso nos colexios do concello xa está a chegar aos IES, que contan cada vez con máis alumnos polo mero avance demográfico de Arteixo", agregan.

recordamos que en el último pleno municipal, el grupo socialista se interesó por los avances del nuevo colegio, además de preguntar si esta infraestructura educativa serviría para solucionar el desbordamiento de los centros de Infantil y Primaria, o también, para cubrir la sobrecarga que sufre el IES.