El polígono de Sabón ya es de Arteixo

El polígono de Sabón es desde esta mañana propiedad del Concello de Arteixo tras la firma del acuerdo definitivo de cesión que tuvo lugar...

Diego Calvo y Carlos Calvelo firmaron hoy el convenio en el Centro Tecnolóxico nun acto ao que asistiu tamén o presidente dos empresarios do parque empresarial, Manuel Rivas

El polígono de Sabón es desde esta mañana propiedad del Concello de Arteixo. Así quedó fijado tras la firma del acuerdo definitivo de cesión que tuvo lugar hoy, 4 de diciembre de 2014, entre Diego Calvo, presidente de la Diputación de A Coruña, y Carlos Calvelo, alcalde de Arteixo. El acto se desarrolló en el Centro Tecnológico del polígono y estuvo también presente en el mismo Manuel Rivas, presidente de los empresarios de Sabón.

Después de la firma del convenio, el presidente provincial elogió los resultados “da colaboración entre administracións”. Además recordó que “foron moitos os que intentaron facer isto antes e non o conseguiron”.

Diego Calvo expresó que “é de sentido común, de pura lóxica, que sexa o Concello de Arteixo o que xestione este polígono, xa totalmente urbano, porque sabe mellor que ninguén das súas necesidades”, y que “é posible que no momento da promoción deste parque empresarial, no ano 1964, tivera algún sentido que a Deputación da Coruña xestionara estas instalacións. Hoxe, dende logo, non é así”.

El convenio firmado recoge también el plan de las obras que se realizarán en los próximos meses. En total, la Diputación financiará actuaciones por imponerte de 6.000.000 de euros y que incluirán el avance de infraestruturas de la red viaria, la red pluvial, el sistema de iluminación pública, la creación y delimitación de zonas verdes o la ampliación de la red de abastecimiento y saneamento. Así, Carlos Calvelo destacó que gracias a este acuerdo “tanto o polígono de Arteixo coma os veciños van ter un subministro de auga en condicións”.

Diego Calvo remarcó que “isto que estamos a culminar hoxe é un feito histórico para a Deputación, o Concello de Arteixo e toda a provincia”, a la vez que resultará beneficioso “tanto para os empresarios como para os traballadores do polígono e tamén para os veciños”.