El Bng solicita un servicio de atención psicológica

Xurxo Couto sostiene que se trata de un servicio esencial dada la situación de vulnerabilidad emocional que provoca la pandemia por covid-19
El servicio lo solicita el Bng al Concello de Arteixo
photo_camera El servicio de psicología sería para atender casos emocionales para afrontar la pandemia

Los nacionalistas de Arteixo afirman que es un servicio esencial para personas afectadas por covid o para sus familias

El Bng entiende que un servicio de atención psicológica para personas que afectadas directa o indirectamente por covid-19 es esencial en Arteixo. Por ello, solicita al Concello que lo habilite tanto para "persoas que superaron a enfermidade como a familiares. Tamén para outros casos paralelos, como pode ser a soidade, o medo e os coidados provocados pola situación sanitaria. Ademáis de un servizo específico infantil e xuvenil".

Xurxo Couto, portavoz del grupo municipal afirma: “Persoas afectadas pola covid-19 trasládannos esta demanda despois de ver como familiares non só tiveron que estar na UCI senón que viron o falecemento de moitas persoas, a incerteza de non ver ás súas familias, situacións de estrés, etc.”.

Asimismo, los nacionalistas sostienen que se trata de un servicio esencial dada la situación de vulnerabilidad emocional que provoca la pandemia. Destacan la importancia de la atención desde las administraciones. “É evidente que é a Xunta quen deberá poñer en marcha este tipo de atención, reforzando a atención primaria. Consideramos que un concello que ten recursos económicos suficientes debe procurar como eixo prioritario a saúde emocional da súa veciñanza”, agrega Couto quien entiende que se podría hacer un convenio con el Colexio de Psicoloxía de Galicia "que xa está desenvolvendo este tipo de servizos para outras administracións", finaliza.

Cabe destacar que en abril del pasado año se puso en marcha un dispositivo de atención psicológica a través do 112. Éste está dirigido a toda la población gallega. Atiende temas de bienestar psicológico relacionados con la pandemia a través de profesionales del Grupo de Intervención Psicolóxica en Catástrofes e Emerxencias (GIPCE). Está accesible as 24 horas.

para afrontar el covid y sus consecuencias de necesita atención psicológica en muchos casos
La propuesta del Bng es crear un servicio de atención emocional ante la pandemia