Cerca de 800 mujeres de Arteixo sufren endometriosis

El día 27 de marzo se conmemora el Día de la Endometriosis por lo que el Concello de Arteixo lanza una campaña de concienciación sobre la enfermedad
800 mujeres con endometriosis en Arteixo
photo_camera Parte del material informativo sobre el Día de la Endometriosis que difunde el CIM Arteixo

El Concello lanza una campaña de concienciación sobre la endometriosis que coordinará a los servicios municipales, centros de salud y farmacias

Mañana se conmemora el Día de la Endometriosis por lo que el Concello de Arteixo lanza una campaña de difusión sobre esta patología. Lo hace a través de la concejalía de Igualdade, Servizos Sociais, Sanidade e Educación, que dirige Inés Ramos. Con esta actividad mantienen el compromiso, por segundo año consecutivo, de dar visibilidad a una enfermedad tan extendida. "Facemos unha campaña de difusión en colaboración coa asociación “querENDO. Mulleres con endometriose”, afirman.

"A endometriose -explica- é unha doenza que afecta a 1 de cada 10 mulleres en idade fértil. Implica fortes dores durante a regla e poucas veces ben diagnosticada. No concello de Arteixo podemos ter arredor de 800 mulleres afectadas en maior ou menor grado. A detección precoz é fundamental para evitar o seu avance e que cause maiores danos, así como evitar a dor, e está tardando de media 8 anos".

En esta ocasión el Centro de Información ás Mulleres (CIM) organiza un reparto de dípticos informativos a las farmacias de Arteixo y en los centros de salud del municipio. "Estes están elaborados pola asociación e editados polo concello de Arteixo. Teñen como obxetivo a información ás posibles pacientes e a sensibilización social. O ano anterior fíxose un reparto a través dos centros educativos na ESO e Bacharelato", informa.

Asimismo, la concejala Inés Ramos agradece la colaboración de las farmacias para reforzar la difusión y el cuidado de la salud, especialmente durante la pandemia por Covid ya que, afirma "se mantiveron sempre en primeira liña de atención a pacientes e persoas usuarias".

Más en Salud y Medicina Hoy