Entregaron diplomas acreditativos a participantes de cursos profesionales
Se entregaron los diplomas acreditativos a los participantes de distintos cursos profesionales realizados en Arteixo. Cien personas desempleadas del municipio participaron del programa de formación.
El concello de Arteixo, a través de la concellería de Promoción Económica que dirige Patricia Amado, entregó hoy los diplomas acreditativos del plan de formación que se hice en colaboración con la consellería de Economía, Empleo e Industria de la Xunta de Galicia.En el Programa Integrado de Emprego Arteixo-Integra 2018-2019 participaron cien personas residentes en el municipio.
“Os Programas Integrados teñen por obxecto á mellora da ocupabilidade e á inserción laboral das persoas traballadores en situación de desemprego, mediante a posta en marcha dun plan integral que combina accións de información, orientación, asesoramento, formación transversal en novas tecnoloxías, técnicas de coaching, intelixencia emocional e técnicas de motivación para a busca de emprego, tanto por conta propia como allea, habilidades sociolaborais e obradoiros de entrevista, fomento da capacidade emprendedora, formación para o emprego, prospección empresarial, emparellamento de ofertas de traballo coas persoas demandantes de emprego participantes e prácticas profesionais non laboráis”, explican desde el Concello local.
Colectivos participantes
Los colectivos participantes de esta iniciativa han incluido a mujeres, menores de treinta años, personas desempleadas mayores de 45 años y a personas perceptoras de prestaciones o subsidios por desempleo. Los cursos que se impartieron fueron: atención sociosanitaria a personas dependientes, cajero, reponedor, almacén y manejo de carretillas. También de ayudante de cocina, servicio de restaurante-bar, monitor de tiempo libre, comedor y transporte escolar.
“Esta formación específica combinouse con outra transversal: marca persoal e motivación para o emprego, manipulador de alimentos, prevención de riscos laborais (nivel básico e específico de cada formación), manipulador de pescado, emprego 2.0, busca activa de emprego, emprendemento e preparación de competencias clave. Do mesmo xeito, durante o Programa, os alumnos realizaron prácticas laborais en empresas para facilitar a súa inserción laboral e accións individuais con cada un dos demandantes”, puntualizan. A día de hoy, 60 personas que realizaron el Programa Integrado y que hoy recibieron los diplomas acreditativos, están trabajando.