"Torby nai da tormenta" se estrena mañana en A Coruña

Mañana a las 19:30 horas, los estudiantes de la Escola de Imaxen e Son de A Coruña, estrenan la obra "Torby nai da tormenta" asociada con el proyecto LÓVA

Mañana, jueves 12 de marzo a las 19:30 horas, los estudiantes de la Escola de Imaxen e Son de A Coruña, estrenan la obra teatral "Torby nai da tormenta" asociada con el proyecto LÓVA (La Ópera como Vehículo de Aprendizaje). En su argumento se manifiesta el empoderamiento de una mujer vikinga y podrá verse con entrada libre en el Teatro Gustavo Pernas situado en Rúa Someso 6, CIFP Imaxe e Son.

La producción está a cargo de la compañía teatral Xiratempo que está compuesto por alumnos del segundo curso de los ciclos superiores de realización y produción que se imparten en la escuela. "Tanto o persoal técnico coma o artístico son o propio alumnado, é dicir, a obra está creada, producida e interpretada por eles mesmos", informan.

“Torby nai da tormenta” narra la historia de unha muller escudeira dende o seu nacemento, que pertence a un pobo vikingo. Torby vive co seu marido e o seu fillo atemorizados polo conde Sven. Unha serie de acontecementos levarán á nosa protagonista a levantarse e rebelarse contra o xugo ao que está sometida", explican desde la productora.