El Concello publica las ordenanzas que elevan la tasa por ocupación de suelo público

Las ordenanzas actualizadas fijan las tasas que han de pagar las redes de suministros de electricidad, gas, etc. por ocupar suelo público de Arteixo...

Foto: © Ricardo Garro

Modificadas y actualizadas en pleno municipal hace dos meses, el Concello de Arteixo ha hecho públicas las ordenanzas 20 y 26 este sábado 13 de diciembre de 2014. Estas ordenanzas regulan las tasas que han de pagar las redes de suministros de electricidad, gas, hidrocarburos, telefonía, etc. por ocupar suelo público de Arteixo. Deberán abonar un 1,5% del total de la facturación que realicen a través de sus líneas en Arteixo.

La ordenanza especifica que “constitúe o feito impoñíbel da taxa o disfrute da utilización privativa ou os aproveitamentos especiais constituídos no solo, subsolo ou voo das vías públicas municipais, a favor de empresas ou entidades que utilizan o dominio público para prestar os servizos de subministros que resulten de interese xeral ou afecten á xeneralidade ou a unha parte importante do vecindario. O aproveitamento especial do dominio público producirase sempre que para a prestación do servizo de subministro se deban utilizar antenas, instalacións ou redes que materialmente ocupen o solo, subsolo ou voo das vías públicas muni-cipais, con independencia de quen sexa o titular de aquelas. En particular, comprenderanse entre os servizos referidos nos apartados anteriores, os subministros de auga, gas, electricidade, telefonía fixa, e outros medios de comunicación, que se presten, total ou parcialmente, a través de redes e antenas fixas que ocupan o dominio público municipal”.

A día de hoy, el Concello de Arteixo recauda cerca de un millón de euros al año en este concepto, y calcula que se podría elevar la recaudación entre un 5% y un 10% más al año con un nuevo inventario. Por otra parte el Concello también cobrará a las empresas que se beneficien del uso de terrenos públicos para canalizaciones y conducciones.