El Puerto Exterior “nos fala da enorme enerxía dunha comunidade cando camiña xunta”, afirma Feijóo

Alberto Núñez Feijóo participó ayer en el acto de presentación de las nuevas instalaciones del Puerto Exterior. Destacó el valor del trabajo coordinado...

feijóo&co-puerto-exterior1Durante el acto de presentación de las nuevas instalaciones del Puerto Exterior, ayer 26 de noviembre de 2014, el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, intervino señalando que “trátase dunha obra que xa empeza a contar con tráficos, instalacións industriais en construción, e traslado de operadores con concesións en vigor. Pero hai outro aspecto simbólico, que nos fala da enorme enerxía dunha comunidade cando camiña xunta. Forma unha marea branca que impregna o ánimo de todos. Galicia enteira está aquí presente. Unha Galicia que non está nin quere estar soa”. Destacó el valor del trabajo coordinado entre empresas, trabajadores, funcionarios y políticos de diversos partidos y apeló a la unidad ante los desafíos a los que deben enfrentarse los gallegos.

Feijóo aseguró que, aunque convencionalmente suele situarse a Galicia en la periferia,  ahora se encuentra en la centralidad, preparada para aprovechar unas ventajas geográficas con las que muy pocos territorios cuentan: “Galicia equivale a máis de 48.000 metros de atraque, cun millón de hectáreas de superficie portuaria, distribuídas en seis portos de interese xeral, 122 autonómicos e as plataformas loxísticas de A Coruña e Ferrol. Galicia estivo no centro do mundo cando as vías marítimas eran a comunicación, e volve estalo coa ampliación do canal de Panamá, e o establecemento de eixos que unen por mar Europa con América, África e Asia”. También recordó que las obras de Punta Langosteira han sido posibles gracias a la existencia de una España justa y a la solidaridad de una Unión Europea que aportas fondos de cohesión. “Este é un porto exterior de Arteixo e da Coruña e tamén un porto de Galicia e da fachada atlántica europea”.