Solicitan un informe por el relleno de arena en las playas de Arteixo

El Bng Arteixo pide un informe de necesidades a la Autoridad Portuaria en relación a nuevos relleno de arena en las playas del municipio
informa por dragado y relleno de playas en Arteixo
photo_camera Los nacionalistas piden un informe sobre situación ambiental por dragado en el puerto

El Bng local pide un informe ambiental a la Autoridad Portuaria tras el anuncio de obras de dragado y relleno en las playas

El grupo municipal del Bng Arteixo pide un informe ambiental y de necesidades a la Autoridad Portuaria en relación a nuevos relleno de arena en las playas del municipio.

"Publicouse que neste ano se vai voltar facer un recheo aproveitando unhas obras de dragado que se van realizar no porto", explica Xurxo Couto. “Os aportes que se fixeron en anos anteriores tamén era de obras da zona portuaria mais non supuxo ningunha mellora na zona de prais", añade.

"A situación é cada vez máis preocupante. Parece que só queren resolver un problema de material ocasionado polas obras e non afrontar que hai que realizar un estudio serio da situación e das posíbeis solucións que poidan minizar o impacto dun cambio de correntes moi importante”, indicou Couto.

“Somos conscientes que a situación que ten a costa de Arteixo ten moito que ver coa obra do Porto mais hai outros factores que están afectando e non se está actuando de xeito global senón poñendo parches”, finaliza el portavoz.

Más en Arteixo