Eva Sánchez participó en dos finales en el Campeonato de España Infantil en Cádiz

El evento deportiva nacional celebrado en Cádiz contó con un total de 496 nadadores de todo el territorio nacional.de los cuales 21 eran gallegos
Eva Sánchez de categoría infantil del CNA en Cádiz
photo_camera La nadadora del CNA en el Campeonato de España Infantil celebrado en Cádiz

La nadadora del CNA regresa a Arteixo mejorando sus marcas personales en Cádiz

Con muy buenas sensaciones y mucho entusiasmo para continuar entrenando en el Club Natación Arteixo (CNA), es el resumen de la actuación de Eva Sánchez en Cádiz. Participó el pasado fin de semana en el Campeonato de España Infantil de Invierno y su próximo reto será en verano.

"Empezou o venres coa proba de 200 costas, na que acadouo a súa segunda mellor marca persoal nas eliminatorias. Así, participou na Final A, que se celebrou na sesión de tarde. Mellorou un pouco ese rexistro e acabou no 9° posto de toda a clasificación e  5° de 15 anos. O sábado nadou a proba de 100 costas, na que acadou o posto 31°, e 18° por idade", explica Lucía Leiro, entrenadora del club arteixán.

Rematou o domingo co 200 estilos, acadando de novo posto de finalista, esta vez na final B. Eva se arriesgou saíndo dominando a proba e rematando co 18° posto da categoría e 12° de 15 anos. Foi unha gran experiencia para ela porque tivo o seu estreo en postos de finalista. Ademáis, acumulou novos aprendizaxes para a súa carreira deportiva", remata Leiro. El evento en Cádiz contó con un total de 496 nadadores de todo el territorio nacional. Eva fue una de los 21 participantes gallegos.

Eva Sánchez del CNA ya se prepara para el Campeonato de Verano

Más en Deportes