El documental "12 Leiras" se proyecta mañana en el Auditorio

"O documental é unha viaxe pola memoria das case 30 persoas entrevistadas que falan doutro xeito de vida", explica su director, Xabier Maceiras
el documental de xabier Maceiras se proyecta 2 años después de su presentación en Arteixo
photo_camera Portada del documental "12 Leiras"

"12 Leiras" de Xabier Maceiras y Xosé Antón Bocixa, se estrenó en octubre de 2019

Mañana, viernes 11, se proyecta en el Auditorio del Centro Cívico Cultural de Arteixo el documental "12 Leiras" de Xabier Maceiras y Xosé Antón Bocixa. La cita es a las 20:30 horas. El trabajo cuenta "as expropiacións nos anos 60 e 70 para o Polígono Industrial de Sabón supuxeron o desaloxo e sufrimento de moitas familias que perderon as vivendas. E que quedaron sen as terras que eran a súa fonte de sustento. O documental é unha viaxe pola memoria das case 30 persoas entrevistadas que falan doutro xeito de vida", explica Maceiras.

Recordamos que el documental se estrenó en octubre de 2019 en Arteixo. "Queremos repetir a experiencia dándolle a oportunidade a aqueles que non puideron asistir hai dous anos", agrega el director. También destaca que el trabajo ayuda a "fomentar a divulgación da memoria histórica dun suceso tan importante para Arteixo como foi a construción do Polígono de Sabón". Para asistir al evento se deberá comprar la entrada el mismo día de 11:30 a 13:30 horas o bien 2 horas antes del comienzo de la proyección. El precio es de 3 y 2,25 euros.