Campaña de recollida de sinaturas contra o acoso escolar

O Colexio de Educadores e Educadoras Sociais de Galicia (Ceesg) activa una campaña de recollida de sinaturas contra o acoso escolar nas aulas
campaña de recogida de firmas contra el acoso escolar
photo_camera Campaña para loitar contra o acoso escolar

O Ceesg lanza unha nova campaña para facer visible a problemática do Bullying por una escola segura

O Colexio de Educadores e Educadoras Sociais de Galicia (Ceesg) activa una campaña de recollida de sinaturas para potenciar a loita contra o acoso escolar. Deste xeito continúa a tratar de facer visible esta problemática nos centros escolares. "No pasado mes de novembro presentamos unha iniciativa na que 36 investigadores e investigadoras, especialistas na materia e pertencentes ás tres universidades galegas, demandaban espazos seguros nas escolas. E tamém, atención socioeducativa especializada", explican. Continuando na mesma liña, activaron hai uns días unha campaña de recollida de sinaturas en apoio á posta en marcha na escola de estratexias proactivas. Este é o enlace: Petición · Educación Social nas escolas, contra o acoso escolar · Change.org / https://www.change.org/p/asina-para-que-o-sistema-educativo-galego-dea-un-paso-firme-contra-o-acoso-escolar

Ademáis, explican que "pomos a disposición dos medios de comunicación de Galicia a persoas especializadas en educación social e adolescencia para que poidan afondar nesta cuestión e dar información detallada sobre a importancia de definir estratexias efectivas nos centros escolares de Galicia". Trátase de:

Educación Social en las escuelas, una prioridad

En una entrevista realizada por este medio a la presidenta del Ceesg, Sonia González, nos explicaba que "hay que reivindicar con argumentos sólidos la importancia de la Educación Social en los distintos estamentos de la sociedad". Algunos de los puntos que destacó fueron:

  • Trabajo de representación directiva para explicar a las administraciones qué es la Educación Social y por qué tiene tanta importancia en la actual sociedad.
  • Acompañar a las y los nuevos profesionales con formación continua y de calidad.
  • Incorporar, con el apoyo de la Xunta de Galicia, un informe socioeducativo de las personas con las que trabajan. Es un dato muy importante, una herramienta oficial para hacer intervenciones de calidad.
  • Exigir la titulación para ejercer la profesión tanto a nivel privado como a nivel público.
  • Luchar para que la colegiación sea obligatoria con la finalidad de defender la profesión.
  • Desarrollar acciones con perspectiva de género y con especial incidencia desde la diversidad y el feminismo.
  • Demandar la presencia de Educadoras y Educadores Sociales en aquellos concello más pequeños que aún no los tienen (para CIM, Servicios Sociales, etc.).
  • Priorizar la importancia de la profesión para aplicar en el Sistema de Protección de Menores.
  • Potenciar la dinamización comunitaria para personas mayores y/o con discapacidades.
  • Bregar por incorporar de forma sistémica la Educación Social en las escuelas para poder realizar un trabajo integral con alumnos y alumnas

Más en Arteixo